Wednesday, August 20, 2008

Perjalanan Hidup Ku Dr Kecik Sehingga Sekarang

Assalammualaikum

Hidup ku sebagai seorang wanita yang penuh dengan pahit manis kehidupan.
Sewaktu Kecik.
Hidup ku sewaktu kecil sungguh mgembirakn, aku disayangi oleh semua orang terutama ibu, bapak, nenek, datuk n saudara aku.... kira aku la anak n cucu yang rapat ngn semua orang, aku sangat manja n aku dididik dengan kasih sayang n hormat kan orang yang lebih tua dari aku.... aku ader 1org nenek yang selalu bersama aku dari kecik lagi.... tp wak2 aku umur 6 tahun nenek kesayangan aku meningal dunia, aku sedih sangat... sabab aku selalu mandi, makan bersama dia n selepas mandi aku kan sapu ubat dibelakang dia..... ermmm selapas hari tu hidau ku brubah... Ayah ku plak jatuh sakit , waktu aku di darjah 6 ayah ku meninggal dunia kerana sakit , aku sedih sangat pemergian ayah ku satu hari lagi untuk meyambut hari raya pada tahun 1993 bulan april..... aku kehilangan kasih sayang ayah lagi......
Sewaktu Remaja.
Namun Hidup ini harus teruskan ngn kegembiraan biar pun orang2 yang aku sayang sudah pergi...... ibu ku lah orang yang tabah n kuat mengharungi kehidupan yang penuh cabaran nie aku teruskan ngn belajar n bharap dapat membantu ibu ku suatu hari nanti..... ermmm tamat saja sekolah menengah aku terus mencarik pekerjaan sementara menunggu keputusan SPM...... Dapat saja keputusan spm family ku mengharapkan aku meyambung pelajar ke kolej.......
Kehidupan Di Kolej
Bermula Kehidupan berjauhan dengan keluarga.....

No comments: